joi, 7 octombrie 2010

Perle de-ale Iuliei (II)

De multe timp (deja sunt vreo 4 luni, cred) vreau sa-mi notez asta. Vine Babuscuta la mine, hotarata, cu o intrebare scurta, perfect formulata:
- Tati, ce este Internetul?
I-am raspuns fara ezitare, nici n-am ridicat ochii din ecran, aveam treaba multa si timp 0:
- Vezi la Wikipedia!
A plecat multumita. :))))

*****

Zilele trecute am fost la nunta (Gabi + Luiza, care nu e Luiza ca e Lucretia, da' Lucretia nu-i spune nimeni, ca-i spune Luiza). Pe la 2AM eram inca la restaurant si am culcat-o pe Iulia intr-un colt, pe un patut facut din scaune. Intrebare:
- Iulia, ti-a placut la nunta?
- Daaaa!
- A fost frumos?
- Daaaa!
- Ce ti-a placut cel mai mult, mireasa?
- Nuu! Mi-a placut ca am dormit in sacul de dormit!

N.R.: Mireasa nu-i placuse - avea rochita mai frumoasa ca a ei ;) Dar cum e sa-ti placa la nunta pentru ca ai dormit in sacul de dormit?! :)))

*****

Aseara:

Na, ca nu mai tin minte.. Varsta, deh. O sa revin.
Lol.

2 comentarii:

Razvan Ditescu spunea...

Raspunsul sta in LE-CI-TI-NA. Dar vezi sa nu iei prea multa. Nu ca te-ai destepta prea mult. Sa nu te ingrasi... :))

Razvan Ditescu spunea...

Frate, se pare ca trebuie sa-mi fac a doua "mea culpa" pe siua de azi.
Tineam minte ca prin clasa a 8-a ai mei m-au dopat cu lecitina. Pentru treapta intai. Mie-mi placea ca e dulce. De aia am si scris comentariul anterior.
Am dat totusi si o cautare sa ma documentez...
Cica pe langa efectele de imbunatatire a memoriei si intensificare a functiilor cerebrale are si alte beneficii.

Beneficii precum: arde grasimile, curata vasele de sange, fortifica musculatura cardiaca, amelioreaza durerile articulare, da culoare sanatoasa pielii, impiedica caderea parului.

E drept.. ultimul beneficiu poti sa-l tai de pe lista. Pentru tine e prea tarziu :))