sâmbătă, 2 aprilie 2011

D-ale Babușcuței (VII)

Luni, 28 Martie 2011, seara.
Babuscuta in bucatarie, sta la masa si coloreaza de zor cu "carioci". De fapt, desena un fluturas caruia i-a ingrosat capatana pana
a trecut prin foaie: "Aaah!!!" Ridica repede foaia, sa o intoarca pe dos: "Oooof, s-a gaurit si pe partea astalaltaaa!... :("
Am fost pe jos! :)))


Sambata, 02 Aprilie 2011.
Saptamana aceasta piticii au avut la gradinita ora despre ridichi, a trebuit sa ii dam de acasa o legatura. Astazi, in parc, Iulia
s-a intalnit cu o fosta colega pe care parintii au mutat-o la o gradinita particulara de cateva luni. Si la ei, tot despre ridichi
s-a povestit, Elena zicea sa nu ma mir, ca doar e aceeasi programa. Corect. 16 bulioane pe luna decat, fara sa vreau sa combatem pe
tema asta. O intreb pe Iulia:
- Da' tu mai stii povestea cu ridichea uriasa?
- Nu... :|
- Ei, atunci ia zi-mi, despre ce ati vorbit la ora cu ridichile?
- Oooof, nu mai stiu!!!
- Dar la ce v-au trebuit?
- Nu mai stiiiiu, n-auzi?!
- Pai... Atunci ce-ati facut cu ridichile?!
- L-am mancaaat!
:D

2 comentarii:

Razvan Ditescu spunea...

Super-taaare prima. Vezi doar ca trebuie sa schimbi data. Poate ca s-a intamplat pe 28 Martie. Eu asa cred ... ;)

Iar la a doua, zi mersi. Daca le cereau la gradinita "oua de peste". D'ala mai "mari si portocalii". Te bagau la cheltuiala de ziceai ca ai dat-o si tu pe Iulia la particulari? Aa?

DMG spunea...

Da, mersi. Am vazut de cand am scris si m-am luat cu urmatoarea... :)

Daca ar fi fost precum zici, in ziua aia era racita. (Si faceam noi ora acasa, cf. programei :P.)