marți, 3 mai 2011

Forex e-Trade

Acu' vreo juma' de ora, ma suna unu':

"Buna ziua, vorbesc cu Dl. Mircea Dunka?"
"Buna ziua, cu el."
"Sunt ... si va sun din partea Forex e-Trade."
(Nu i-am retinut numele, dar ce zicea el acolo suna clar a "itreid" Daca sunteti interesati insa, va pot da numarul de telefon: 075302310x :D).

Zic: "Incantat!"
(Bai, va dati seama?! Ma suna Forex e-trade!!! OAU!)

"Stiti, v-as face o oferta, ati putea investi prin Forex si ati avea un profit de 15%."
"Nu, multumesc, nu sunt interesat."
"Vai, dar de ce, e o investitie sigura!"

E, si de aici a devenit de neoprit: ce sigur e Forexul, ce rapid te imbogatesti cu 15% si da-i si da-i...

Am asteptat sa respire si l-am intrebat scurt:
"Domnule, daca e atat de simplu, de ce nu este toata lumea bogata?!"

Ala nimic, o tinea pe a lui, ca e simplu, ca lumea nu stie!!! Aaaaa, deja ma gandeam ca sunt pe cale sa intru intr-un grup de initiati, e un sentiment atat de caldut si invaluitor!

"Bun, o fi simplu, zic, dar eu nu am timp. Si ce-i mai important, si daca as avea timp, nu am nici informatiile necesare ca sa ma pot juca la bursa."

Zice... "Pai informatiile vi le dau eu!!!"
Aproape ca m-a bufnit rasul. Zic: "Pai si de ce sa mi le dati mie sau altuia si sa nu le folositi dumneavostra, sa va imbogatiti si
sa plecati in vreo insula exotica, sa nu mai stati la telefon dupa toti amaratii?..."

Pauza. Cica il iau la misto si el e cu afacerea serioasa... Era momentul sa insist eu:
"Nu, nu, ganditi-va! Va multumesc pentru intentie, nu sunt interesat, dar ganditi-va bine, poate sunteti dvs. interesat sa investiti
cu 15% profit..."

"A, deci nu sunteti interesat? Bine, buna ziu!"
(A-ul nu s-a mai auzit...)

..............

Of, stilul asta tampit al meu! Acum, scriind astea as fi putut fi cu 15% mai bogat!!!
Desi cred ca ma ia valul. Daca stau si ma gandesc bine, 15% din 0 face...

Damn!


P.S. Pe tot timpul discutiei fundalul sonor era cel al unei gari aglomerate. Parca asteptam sa se auda prin megafon "Trenul cursă de
persoane Apahida - Cluj-Napoca pleaca de la linia una. Calatorii is rugati sa pofteasca..."


2 comentarii:

Elena spunea...

Pai era mare forfota la Forex eTrade... Iti dai seama ce zbarnaie firele telefonice si celule GSM la profit 15%?! Cum altfel voiai sa fie fundalul sonor?! Si tu ai dat cu piciorul la asa oferta.. hm. :D

Razvan Ditescu spunea...

Tare frate! Altceva nu am de comentat. Am vrut doar sa-ti cresc numarul de comentarii la postarea asta cu 100%.
Nu vrei, nu-l publici!
Vezi ca poate te superi si-l stergi si pe al Elenei :D