vineri, 2 septembrie 2011

Orange

Ieri am vrut sa-mi platesc factura portocalie. Plimbandu-ma prin Baia Mare, vad la un moment dat un ditamai magazinul cu firma pe masura: "Orange" si inca ceva. Zic: "Aici e de mine! Daca nu acum, atunci cand, ca deja a trecut scadenta?..."
Intru, aleg cea mai draguta reprezenta a culorii la care sunt abonat si-i spun fara ocolisuri ca mi-ar placea sa platesc factura. Adica as fi fost chiar incantat.
D-soara imi ia masurile, le tasteaza acolo in computerul ei si imprimanta arunca spre ea o foaie. "38.86" zice. Intind cardul cu care statusem in mana inca de la intrare. Fata face ochii maaari si imi zambeste dulce de-ti venea sa o mananci cu foaie cu tot: "Aaah, stiti, la noi nu se poate cu cardul, doar la Orange Shop!"
- Pai si aici ce e? Unde am intrat?!
- Orange Store!
Q.E.D.

Niciun comentariu: