vineri, 11 noiembrie 2011

I.T.M. Bucuresti (partea a doua)


Conform legii, am depus Cartea de munca la I.T.M. inca de prin  2008, pentru ca aceasta sa fie scanata de cei de la Casa de Pensii (don't ask!). Eee, si iata ca venit momentul sa incerc sa mi-o recuperez. Merg deci sa ma intalnesc cu Inspectorul "teritorial" la care firma imi este agatata. Bineinteles ca pe usa biroului in care 6-7 oameni se descurca doar ei stiu cum printre maldare de dosare asezate pe jos, pe birouri, pe dulapuri, pe pervaze, pe... pe care nu cred ca le va mai deschide cineva vreodata, intrucat toate informatiile sunt de cativa ani stocate si in computere, scria ca... inspectorul meu are program de vizita: Joia, intre 9 si cat va fi scris acolo. Bai, mai ceva ca la spital!

Inspectorul meu insa nu este unul rau, ba din contra: este un omulet mic de statura, simpatic foarte, care ma primeste dupa ce ma trage parinteste de urechi ca n-am venit... ieri.

Se uita el la serii, verifica ceva numere, isi noteaza totul cu litere de o schioapa pe 1/2 coala de hartie A4 si dispare zambind in labirintul de teancuri de dosare. Se intoarce cu acelasi zambet interior reflectat pe figura simpatica, mai scrie ceva, rupe coala si imi inmaneaza cealalta jumatate. Ma uit... Era alt numar. Nu pricepeam.

Zice:
- Pai asta e numarul meu de telefon, ca sa ma sunati Miercuri si...
- Nu Joi?!

Cu zambet superior-ingaduitor pentru intreruperea inopinata a discursului, omuletul reia:
- :) Nu... Miercuri! Luati asta si ma sunati Miercuri sa va spun daca are rost sa veniti Joi.

Probabil ca nu aratam prea inteligent.
- Pai da, ca daca nu sunteti aici in cutie (si-si flutura mana spre un loc doar de el stiut printre teancurile amenintatoare de dosare unde disparuse pentru cateva momente cu datele mele), eeee, atunci trebuie sa ma duc sa va caut la ARHIVA! Si-mi zambeste coborandu-si involuntar capul, anticipand din priviri revelatia mea.

- Aaaah, daaa, desigur, am zambit complice - nu eram la cutie. E clar! Mult succes, va multumesc, vorbim Miercuri!

Simpatic. L-am lasat pierdut printre tonele de dosare, zambind. Sper sa nu pateasca ceva pana Miercuri!


Hmm... Dosarele alea, atat de precar stivuite... Oare n-ar fi trebuit sa-i urez si noroc? :|

I.T.M.


4 comentarii:

Alexandru-Ion Radu spunea...

Azi e miercuri, sa nu uiti sa te duci la omul acela dragut :)

DMG spunea...

Aoleu, adevarat! Trebuie sa-l sun!!!

DMG spunea...

"Bine ai venit! Momentan, numarul de telefon pe care l-ai apelat nu este disponibil. Te rugam sa incerci mai tarziu"... Ori bateriile omuletului meu s-au terminat, ori a patit vreun ghinion, ori pur si simplu e la arhiva aia unde nici semnalu' n-are cum sa razbata... Ce sa fac... O sa revin! :|

Alexandru-Ion Radu spunea...

Maine, joi, o sa mearga sigur :)