marți, 9 martie 2010

Eurovision 2010 Preselection

Cica Paula Selling dimpreuna cu un baiat au castigat preselectia nationala:
http://www.youtube.com/watch?v=aMIuE6es52k

Melodia, daca exista vreo melodie acolo printre acordurile de Mission Impossible combinate cu secvente din Klymaxx (o formatie de gagici de prin anii 80, am io LP-ul printr-o cutie pe undeva), mi se pare PENIBILA. Si cum sunt convins ca in sfarsit se voteaza pe bune si fara smecherii, nu pot sa nu exclam: "Doamne, cat de praf trebuie sa fi fost CEILALTI concurenti!"...

Eh, n-are nimic, poate la anul...

Oricum, de rusine nu ne facem! Paula are costum de silicon si avem un vot de 12 puncte asigurat de la alti distrusi: http://www.youtube.com/watch?v=U1FWLCnTtQQ

Ah, u-u, u-uuuu, ah! U-u, u-uuuu, ah!
Ah, u-u, u-uuuu, ah! U-u, u-uuuu, ah!
We-brought-this-con-test DOWN!

P.S. Din ce am vazut pana acum, eu cred ca am sa votez cu nenea asta: http://www.youtube.com/watch?v=SQo6xhFmoc8.
Glumez.
Din principiu, nu dau banii pe prostii. :)

Un comentariu:

Razvan Ditescu spunea...

Ietete bai! Unii modereaza comentariile... Si imi faceau mie morala... Deci acum trebuie sa am grija ce zic daca vreau ca comentariul meu sa apara pe blogu' lu' Mircica.
Bun. Cu ce sa incep. Au trecut exact 3 luni de cand ai postat articolul. Si au trecut vreo 10 zile de cand a avut loc Eurovision-ul 2010. Acum putem judeca la rece.
Paula si Ovi au terminat pe locul 3. Iar eu cred ca melodia, asa cum e ea (cu un ritm specific Eurovisionului pentru a putea fi votata de cat mai multi), chiar a meritat locul ala in final. Sincer acum ma mir cum de alte tari au ajuns in finala la cat de praf erau melodiile lor.
Da de melodia castigatoare ce zici? Da, melodia aia mai mult vorbita. E ok? Mie mi s-a parut dragutza. Pina la urma poate ca e mai bine ca a castigat Germania si vor organiza ei Eurovisionul in anul de criza 2011. Iti dai seama daca castiga Paula ce organizare super se facea in Romanica?