joi, 17 iunie 2010

Viata grea...

Lucrez.

Ceva mai incolo, televizorul vorbeste singur. E ora 3:15AM.

Da ma, stiu ce fac oamenii normali la ora asta, dar n-am sustinut niciodata
ca... In fine. Aud asa, printre linii de cod, ca Guvernul a ramas in
picioare si il aud si pe Geoana declarand ca... (Oare ce mai poate declara
acum, dupa ce s-au organizat atat de bine pentru a cata oara, lol?) A, da,
ca Guvernul a ramas in picioare, dar se zbate. Nu mai are mult. Ma, daca
zici tu, cu experienta ta, asa o fi! "Decat ca"... Nu ma intereseaza
lucrurile astea. Guvernanti sau opozanti, va scuip in ochi. Si va si privesc
in fata cand o fac. Ridic deci privirea din laptop si... ce sa vezi? Geoana
a albit!!!

De cand s-au calculat datoriile PSD-ului, diurna pentru bani de vopsea de
par s-a taiat din radacina. Nasol.

Dragi romani, e viata grea... :|

Un comentariu:

Razvan Ditescu spunea...

Frate te joci cu inima si mintea mea? Stii de cand astept postarea despre cum fu' la concertu' lu' JMJ? Vad ca ai postat ceva. Interesant si articolul asta, nu zic nu. Si mie imi vine aproape zilnic sa scriu ceva de genul asta. Franturi auzite la TV. Aberatii ale politicienilor. Gradina e mare e imposibil sa nu gasesti macar o data pe zi ceva de scris.
Dar revenind la JMJ, poti sa-mi spui cand gasesc si eu ceva scris despre Jenica pe blog? Sper ca nu astepti urmatorul concert. Pentru ca daca astepti pana atunci, scriem amandoi :P