Mai adineauri mi-au picat ochii pe filmuletul produs de Sony pentru a ne convinge ca sunt determinati sa ne umple de 3D: http://www.youtube.com/watch?v=FYH2UAPvWOo
In afara textului care suna izbitor ca reclamele intalnite prin jocurile de pe PC (in care cine stie ce companie exploatand resursele de pe Marte isi indobitoceste angajatii cu cat de bine protejeaza ei mediul si cat de umanitare sunt cercetarile desfasurate prin laboratoarele din adancurile planetei), nici imaginile nu sunt lipsite de clisee.
Pe scurt, vine un pusti si se aseaza pe canapea in fata TV-ului. Bineinteles, isi pune ochelarii (active sync shutter).
Asta inseamna ca fiecare lentila e de fapt un LCD care devine opac atunci cand pe ecran este afisata imaginea pentru celalalt ochi. Ce uita sa mentioneze este faptul ca in lumina produsa de becurile cu neon (si de prin 2011 cred ca nu vom mai gasi becuri cu filament prin magazine), acesti ochelari par sa flicare... Daca nu ma credeti, e un exemplu expus la Emag (mai bine nu-l expuneau, ca-si dau cu 3D-ul in cap).
Bun, trecand peste acest aspect, pustiul desigur ca are si o galeata de floricele langa el si ferindu-se de 3D-ul care se pare ca ajunge pana la el, o varsa. Precis reclama e pentru americani.
In fine, zboara floricelele, camera se misca in “bullet time” (viva The Matrix!), ni se prezinta toate noutatile si apar parintii. Pustiul e stanjenit. Oare la ce se uita de fapt??? ;)
Si se produce incredibilul: ta-su are ochelari cu rame albastre, iar ma-sa - blonda, desigur - ochelari cu rame roz. Ba, sa-mi crape capu'!!! Sunt uimiti toti trei: "Oau! Oaaaau!" (Mi-or fi vazut craniul explodand?!) Cert e ca basina care mi-a scapat din cauza efortului, au simtit-o clar! Pe tipa chiar a luat-o vantul. She's exstatic.
Iar din voice-over se aude: "SONY will make you BELIVE in the power of 3D!"
Well, I bet they will, I bet they will...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu